Welcome to my wishland. You can wish anything here.Follow my blog oke.+Follow me or go Home ?
Wishing You Dear
Author Story Linkies Credits
Suka Suka Suka ! :*
Monday 15 October 2012 | 00:18 | 0 comments

Hyee! Assalamualaikum.. Dh lama tk update blog. Kwn-kwn sihat?Eyqa,seht.Alahamdulillah.. Now Eyqa nk update pasal CRUSH.Hihihi..Sape ade crush? Crush Eyqa... Dirahsiakan! Kehkehkeh..Eyqa likes dy sebb dy baik,permh,tk sombong.Handsome?Boleh la.Comel?Mmng pon.Hehwhwh.. :p I hope you will be mine someday! Cehh wahh~ Kikiki..! Nk pic dy?Tk leh.Nnty bahaya.Sorry ! Hihihi.. Dear Crush,I always think about you.I always dream about you.I hope you can open your heart for me.It's ok If you don't want.But please tell me that you want me to be your FRIEND. I will. :')


Sweet.. ;)


Naik basikal bersama! Fushh youuuuu!


Nak nak nak ! Nk makan juga ! :(

I HOPE YOU WILL BE MINE,SOMEDAY.Hopelyy ! :') <3




IeraYeppeo | Umi | Nelly | Hidy | Friends | Friends | Friends | Friends | Friends | Friends | Friends | Friends | Friends | Friends | Friends | Friends | Friends | Friends | Who's next?